.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پارک مناسب بانوان در مازندران وجود ندارد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: پارک مناسب بانوان در مازندران وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس زهرا شرف‌الدین ظهر امروز در دیدار بانوان فرهیخته مازندرانی با نماینده ولی‌فقیه در مازندران اظهار داشت: عزت امروز زنان ایرانی به برکت توجهی که  امام راحل(ره) به بانوان داشت ایجاد شد.

وی با اشاره به ارتقای برنامه‌‌های امور بانوان در دولت نهم و دهم تصریح کرد: سطح تشکیلاتی بانوان در حال حاضر رشد مناسبی داشت و با ایجاد دفتر امور بانوان در ادارات، فعالیت‌های بانوان شاغل افزایش یافت.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران تصریح کرد: برقراری ارتباط مناسب دفتر امور بانوان با دستگاه‌های اجرایی مازندران و ارائه مشاوره‌های لازم نگرش مدیران ارشد و میانی استان نسبت به بانوان شاغل تغییر کرد و نگرش مناسبی به بانوان در ادارات استان ایجاد شد.

شرف‌الدین با اشاره به اجرای طرح ملی رحمت که سابقه این طرح در مازندران به پنج سال می‌رسد، بیان داشت: هدف این طرح تحکیم بنیان خانواده با رویکرد دینی و اسلامی بود که در سال‌های اولیه شروع طرح استقبالی مناسبی از اجرای این طرح نشد.

این مسئول با بیان اینکه اجرایی شدن طرح ملی رحمت به تحکیم بنیان خانوادگی بسیاری از افراد منجر شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با افزایش تعداد متقاضیان برای حضور در این کلاس‌ها مواجه هستیم، ولی اعتبار لازم برای برگزاری  طرح  ملی رحمت در سطح وسیع‌تر وجود ندارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران در ادامه توانمندسازی مبلغان دینی خانگی را بسیار ضروری و یادآور شد: برای جلوگیری از برخی خرافه‌های که ممکن است در این محافل مطرح شود نیاز به آموزش مبلغان دینی تحصیل‌کرده داریم.

وی با بیان اینکه تا کنون سه دوره توانمندسازی مبلغان دینی در مرکز و غرب استان مازندران برگزار شد، گفت: با توجه به هجمه‌های زیاد تبلیغاتی دشمنان برگزاری این مقدار کلاس نیازهای اساسی استان به مبلغان دینی را تامین نمی‌کند.

شرف‌الدین خواستار برگزاری کلاس‌های شبانه‌روزی برای ارتقای سطح علمی بانوان تحصیل‌کرده روستایی شد و ابراز داشت: برای اجرای این طرح نیاز به منابع ملی داریم.

این مسئول با بیان اینکه ضمن توجه به عفاف و حجاب در بین بانوان باید بسترهای مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و امکان تفریحی مناسب برای بانوان ایجاد شود، بیان داشت: در حال حاضر حتی یک پارک اختصاصی مناسب ویژه بانوان وجود ندارد.

مدیر کل دفتر امور بانوان استاندار مازندران تاکید کرد: زمینه‌ای ایجاد شود تا در هر شهر مازندران یک پارک اختصاصی برای بانوان ایجاد شود.

وی با اشاره به بررسی علل طلاق در مازندران تصریح کرد: بر اساس بررسی پرونده‌های طلاق در مازندران 83 و نیم درصد طلاق در مازندران به خاطر مسائل فرهنگی است که از 83 و نیم درصد 49 درصد به خاطر عدم رعایت عفاف به وجود می آید.

شرف‌الدین در پایان متذکر شد: تنها 15 ونیم درصد طلاق‌ها به خاطر مسائل و مشکلات زندگی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زهرا عبداللهی زیا 26 ارديبهشت 1391
سلام
بنظرم خانم شرف الدین سری به شهر آمل نزدن که ببینن واقعا یه پارک مخصوص خانمها هست و هیچ مردی اجازه ورود به این پارک خوب و شیک را ندارد و همه روزه تعداد زیادی از خانمها در این پارک ورزش می کنن .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.